Hoe kan je de I-Pod touch 4 weer beheren ná fabrieksherstel?

Ik heb op de ipod touch een fabrieksherstel gedaan, maar ik kan mijn muziek enzo niet meer beheren... Hoe kan je dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zal je doormiddel van iTunes moeten gaan doen, ga naar iTunes en klik op herstellen (van iPod) het besturingssysyteem van je iPod zal opnieuw gedownload en geinstalleerd worden op je iPod. Wellicht zal het probleem daarna opgelost zijn.

Maak wel een backup van je muziek, afbeeldingen, apps etc!

Veel succes!