Hoe krijg ik op mijn HTC Touch HD een zelfgekozen geluidsbestand als alarmmelodie?

Noch met de handleiding, noch met een zoektocht op internet ben ik hier ooit uitgekomen, ik vermoed dat het erop neerkomt dat een bepaald bestandsformaat dient te worden gebruikt en misschien dat het op een bepaalde lokatie op het apparaat moet staan, maar in tegenstelling tot gewone ringtones is me dit dus niet gelukt.

Ook de registry heb ik enigszins doorgeplozen, maar ik kom er niet direct uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb een Touch 3G dus nuet hetzelfde toestel maar bij mij kan ik elk geluidsbestand kiezen bij Geluiden en meldingen. Ik heb een aantsl mp3's in de root van mijn opslagkaart staan en die kan ik selecteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde probleem deed zich voor op mijn TouchPro.
De oplossing die ik gebruikte is als volgt, ga naar het door u gekozen geluidsbestand met file-explorer, klik menu(rechtsonder) en kies " bestand instellen als beltoon".
door dat te doen komt dat geluidsbestand in een bepaalde map in uw systeemdir en kan je het vanaf nu wél kiezen in uw alarminstellingen. NIET VERGETEN om in uw telefooninstellingen uw beltoon terug te zetten naar de melodie die je eerst had (want die is natuurlijk aangepast door de eerste actie.
Have fun ;-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Ik zal het eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dit blijkt niet te werken.