Bij Installous 4 kan ik sommige apps niet downloaden zoals bijv. Modern combat 3 enig idee wat de oorzaak is

Het lijkt me een leuk spel alleen installeren werkt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is hij dus niet online gezet of beveiligd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een beetje onduidelijk, je haalt twee dingen door elkaar; "ik kan sommige apps niet downloaden" en je zegt "alleen installeren werkt niet". Dit zijn twee totaal verschillende dingen. Misschien kan je het niet downloaden doordat de app niet online is gezet (beschikbaar) of omdat je een slechte internet verbinding hebt, of je kan hem niet installeren doordat je geheugen vol is. Misschien moet je het later even opnieuw proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Modern combat 2 verbruikt veel gigabyte en daar heb je veel wi-fi voor nodig. Dan kun je je iPod het best 1 meter naast je wireless ding zetten. Als dat niet lukt moet je hem opnieuw installeren.