iPhone 3GS: de vergrendelklik komt laat, hoe dit op te lossen?

Sinds ik mijn iPhone 3GS heb geüpdate naar iOS 5 komt mijn vergrendelklik pas een paar seconde na dat ik er op heb geklikt, eerst had ik hier geen last van, hoe kan ik dit verhelpen want ik vind het best wel storend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat heb ik ook af en toe op mijn net nieuwe iphone 4. maar dat ging bij mij vanzelf weer over. misschien een keertje herstellen als je het heeel storend vind. anders zet je het klikje gewoon uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS5 is eigenlijk niet handig voor de iphone 3GS, omdat het een al wat ouder versie is, je zou hem kunnen downgraden (lagere firmware eropzetten) dan zou het probleem opgelost moeten zijn, iOS5 is eigenlijk voor de iphone 4/4s, ipod 4g, ipad 2 bestemd.