Is er een manier om zonder de pc video's op je iPod touch te zetten?

Mij lukt het dus niet om via iTunes video's erop te zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Download zo'n app: free downloads of iets dergelijks, dan kan het via je iPod.

Waarom lukt het niet via iTunes? Heb jij bij synchronisatie wel synchroniseer' ook video's aangevinkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er bestaat geen andere manier om video's op je iPod te zetten dan via je computer.

Sommige bestanden zijn niet overzetbaar op de iTunes bibliotheken. Hierbij gaat het vooral om videobestanden die illegaal werden gedownload of niet werden gekocht in de iStore. Ga dus eerst na wat voor bestandstype het is en ga kijken in je instellingen of dit overzetbaar is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, volgens mij 'remote' of wifitransfer, dan kun je via wifi je bestanden op je ipod zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen met jailbreak