mijn htc geeft aan 'opslagruimte van telefoon raakt op' wat te doen???

Ik heb een htc desire met een micro sdhc kaartje van 4Gb erin. Deze melding kwam nadat ik een app wilde bijwerken. Ik heb amper apps gedownload dus het geheugen zou niet vol kunnen zijn. Kan het zijn dat het kaartje niet gebruikt word en hoe kan ik dit controleren en oplossen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb echt precies hetzelfde!
Maar heb er ook veel spelletjes op gezet.
Ook HTC Desire

Het beste antwoord

Je apps komen standaard in het telefoongeheugen terecht. Via Instellingen - Applicaties - Applicaties beheren kun je je apps naar je SD-kaart verplaatsen. Hiermee komt er weer ruime vrij in je telefoongeheugen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel zo dat niet alle applicaties afgespeeld kunnen worden van een sd-kaart
bamibal
12 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje:) Maar het kan ook maar met heel weinig apps, bij de meeste is die optie niet beschikbaar. Kan ik ook foto's naar de SD kaart verplaatsen?

Andere antwoorden (4)

dit gaat over het interne geheugen van je telefoon als je veel foto's/video's/muziek op je telefoon hebt staan moet je even kijken waar die staan en anders verplaatsen :)

je kunt ook bij applicatiebeheer zien hoeveel er gebruikt is en hoe groot de applicaties zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe verplaatsen je foto's naar SD kaart?? Want dat zijn er een heleboel! Alvast bedankt!
Ik heb zelf ook een Htc en heb regelmatig dit probleem. De oplossing is dan inderdaad om ze naar de SD-kaart te verplaatsen, het enige probleem is dat dit niet bij alle apps kan. Maar dit staat wel aangegeven, bij mijn telefoon in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat me raden, Flash player 11? Update verwijderen en flash player op niet automatisch updaten zetten. Scheelt zo'n 17 MB wat voor je telefoon erg veel is! Desire heeft nl al een goede Flash Player 10. Verder inderdaad alles wat je op de SD kaart kunt zetten, ook daarop zetten. Als het goed is heb je dan voorlopig geen problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook het resetten of gewoon uit- en aanzetten maakt weer een beetje (werk-) geheugen vrij, maar het verplaatsen van alles wat maar mogelijk is naar de SDcard is sowieso aan te raden.
Kijk ook of het mogelijk is om in te stellen dat foto's direct op de SDkaart gezet worden.
Verder kun je nog allerlei demo-video's, muziekjes, standaard ringtones en achtergrond plaatjes die je toch niet gebruikt verwijderen, daar win je ook aardig wat mee.