Ik wil zo goedkoop mogelijk internetten via een smartphone. Welke mogelijkheden zijn er naast WiFi? Dank!

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik wil geen abonnement. Alleen een prepaid internetbundel...

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ligt eraan, als je al een smartphone hebt moet je zeker voor een van die simonly deals. Kosten rond de 17,5€ per maand.

Kijk maar op www.simyo.nl en www.hollandsnieuwe.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. Ik heb op Vodafone echter het internet voor EUR 9,5 (200 MB) per maand gezien. Weet u misschien iets goedkoper?
Wouter2011
12 jaar geleden
Bij simyo is het internet EUR 10 (200 MB) per 30 dagen. Dus Vodafone toch goedkoper...
Wouter2011
12 jaar geleden
Hollandsnieuwe heeft, trouwens, een zeer voordelig abonnement. 275 MB, sms of min voor maar EUR 9 per maand... Voordeliger dan bij Vodafone. Zeer nuttig info. Dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij weet je het al,want je geeft zelf antwoord op je vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok netjes, maar betreft het een BlackBerry? Weet wel dat je dan een extra abbo moet afsluiten.