Wat is het verschil tussen push en fetch?

Ik heb een iPhone 4 en vroeg me af wat het beste was push of fetch? Wat is het verschil en wat verbruikt het meeste stroom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Push verstuurd vanuit de server het bericht naar het device. Om dit mogelijk te maken geeft het device wel steeds een signaal naar de server dat hij actief is (op verzoek vd server).

Bij Fetch stuurt het device een verzoek naar de server of er nieuwe bestanden zijn.

Push verbruikt meer batterij capaciteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Push krijg je hem binnen als hij er is en fetch kijk hij iedere zoveel minuten of er mail is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen push beschikbaar is gebruikt hij fetch. Zet hem gewoon op een uur dan.