Waarom werkt kies niet zoals het hoort?!

Ik sluit mijn samsung i5500 aan

-ik heb kies geselecteerd op mijn gsm
-bluetooth staat uit
-sd-kaart is er uit

Telkens als ik hem aansluit (via de usb-kabel) wordt hij eerst herkend als er dan gevraagd wordt om de firmwaredinges te upgraden doe ik dat ja netjes aanvinken dat ik het gelezen heb en dan komt er plots een "verbindingsfout" en blijft er de hele tij een "laadcirkeltje" staan met de tekst "verbinden" er naast

BLIJKBAAR BEN IK NIET DE ENIGE MET DIT PROBLEEM

en die stappen zo van ga naar configuratiescherm enzo (met die video op de site van samsung) zijn voor windows 7, ik heb window xp!

ik word er zo gek van

a.u.b. help mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je op je mobiel muziek/foto's moet zetten, kun je dat op de interne inhoud doen de inhoud zonder de SD-kaart, bij de meeste telefoons is dat maar een paar MB. en via de sd kaart kun je 2-4-8 ect.. Het is handig om je SD-kaart er in te doen en als je hem aan je pc legt. dan staat er meestal iets van MAP D: ofzoiets dergelijks, dat is de map van je SD kaart en dan kun je daar bestanden naar toe slepen. maar je kunt ook (als je windows hebt) Start > computer > en dan moet je nog even de goede zoeken.

Toegevoegd na 11 minuten:
bedoel je bestanden van je telefoon op je pc zetten?

Toegevoegd na 12 minuten:
Probeer eerst de firmware uptedaten als dat niet lukt, herstart je pc, ik weet niet of je het al eerder heb gedaan, maarja. Of download kies opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, maar ik snap niet echt wat dit te maken heeft met kies...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow! sorry, ik had de vraag verkeerd gelezen.
Beste,

In navolging op eerdere reacties, raden wij jou het volgende Youtube-filmpje aan. Dit bedraagt tips voor het geval je verbindingsfouten ervaart binnen Kies.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl