Ik heb een iPod touch 4G, en ik heb nu een probleem dat als ik op het grendelscherm 2 keer druk op de Thuisknop dan komt dat muziek ding er niet?

als ik 2 keer op de thuisknop (home button) druk op vergendelscherm komt dat muziek logo er niet wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb versie 4.3.3

Het beste antwoord

Je moet IOS 5 hebben. Dit kun je zien als je naar instellingen>algemeen>info gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je klikt 2x op de home button en dan krijg je dat balkje onderin. Dan sleep je met je vinger naar rechts. Dan klik je op de play knop. In dat balkje onderin staan alleen dingen waar je daarvoor al geweest bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel je scherm al ontgrendeld hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er nog een applicatie openstaat, bijvoorbeeld een spelletje en je drukt dan op he power button dan gaat je iPod uit. Als je hem dan weer aan zet en je wil je muziek opstarten dan moet eerst dat spelletje afgesloten zijn voor je met je home button je muziek kunt aanzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik allang gedaan. Geef antwoord op de vraag niet iets zelf verzinnen a.u.b.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem met mijn iPod en dit is hoe ik het heb opgelost. AUB niet meteen bestempelen als onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bestempel het niet jij verzint maar wat.
Ik bedoel reageer gewoon niet als je je verveelt ofzo dan hoef je geen onzin te typen wat niet waar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verzin niet zo maar wat, het is precies wat bij mij wél werkte. Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast hoelang zit jij op een spelletje dan. Ik heb het heus wel geprobeerd zonder spel. Îk ßë/\/\œi me er ñįèt mëēr mėê.