Hoe kan het dat mijn apps altijd uitvallen?

Als ik bijv. met een spel bezig ben valt hij heel de tijd uit, ook gebeurd dit bij vele apps. Hoe krijg ik dit weg?

Toegevoegd na 1 dag:
Geen jailbreak, nieuwste software; 5.0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.6K

Antwoorden (5)

Bij Apple? Is bij mij ook (trauwens alleen online bij mij ik denk verbinding problemen?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, bij apple. ik heb een ipod touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het gaat niet om verbindingsproblemen denk ik...
Ik had er ook last van met mijn 3G met jailbreak .
Ik weet niet of je een jailbreak heb maar ik kreeg t gevoel dat het daaraan lag.
Welke editie toch heb je?
Het kan misschien zijn dat je touch de Apps niet meer aankan omdat ze steeds uitgebreider worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen jailbreak Softwareversie: 5.0 ik weet niet of dat is wat je bedoeld.
ik heeb een ipod touch, welke versie ipod touch ik heb weet ik niet hoe je dat ziet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat al het software moeilijk is bij te houden voor je touch vooral met het multitasking.
Zit er nog ruimte op je touch of is die helemaal vol met muziek en Apps?
Wat ruimte zou misschien ook helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij bedoelt welke generatie, neem ik aan. Je kan op http://support.apple.com/kb/ht1353 zien welke je hebt.
Ik heb zelf een tweede generatie iPod Touch, en het overkomt me regelmatig dat apps crashen...
druk de thuisknop en de grendelknop 15 seconden in dan valt ie uit en dan moet je weer 15 seconden thuis en grendelknop inhouden. dan lukt het. Tenminste bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergrendelknop is kapot...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan
Dan is de kans groot dat je telefoon software niet up to date is. Een software update kan dit probleem verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er last van hebben als je je ipod/ipad/iphone heb ge-jailbreakt, dit kun je ook met muzieknummers hebben, download ze even opnieuw of zet ze opnieuw de iTunes bibliotheek in