Dit kan niet via een site, de iPhone 4S wordt geleverd met iOS 5 deze is (helaas) alleen tethered te jailbreaken via redsn0w. Je kan redsn0w wel gewoon downloaden en hem dan jailbreaken. Versie 4.3.3 was wel via een website te jailbreaken (jailbreakme.com) versie 5.0 helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tethered jailbreak houd in dat je je iPhone niet zelfstandig kunt (opnieuw) opstarten zonder dat je je jailbreak kwijt raakt. Je moet hem dan opstarten met behulp van het programma waar mee je hem gejailbreakt hebt (in dit voorbeeld redsn0w).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer informatie: http://forum.iculture.nl/wiki/Tethered-jailbreak