hoe verplaats ik mijn apps/games op mijn android smartphone van mijn intern geheugen naar mijn geheugenkaart?

Het is wel de bedoeling dat ik ze nog kan gebruiken xp

Toegevoegd na 2 dagen:
voor de duidelykheid: ik heb android 2.1!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met de app app2sd jun je ze verplaatsen.

Toegevoegd na 2 minuten:
kun je ze verplaatsen. Let wel niet alle apps zijn verplaatsbaar!
Zelf gebruik ik de App "super tool box" om te verplaatsen, want deze heeft meer handige tooltjes in zich.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan toch gewoon simpel via Instellingen - Toepassingen - Toepassingen beheren - een app die op je telefoon staat selecteren - 'Verplaats naar SD kaart'. Niet alle apps kunnen dat overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb dus 2.1 :-(