Hoe komt het dat ping het niet op mijn BlackBerry doet?

Als ik iemand wil toevoegen op Ping dan komt die te staan bij 'in behandeling' en de ander krijgt geen berichtje ofzo. Ik heb er nu al heel veel al een maand ofzo in behandeling staan en ze hebben nooit een berichtje gehad ofzo. Moet ikl iets installeren ofzo?

Toegevoegd na 5 dagen:
Neeee, het heeft helemaal niks met die storing te maken!!!!! Ik kreeg mijn BB al ver voooor die storing en toen deed hij het al niet, ik kreeg hem op 28-09-2011. Dus het heeft helemaal niets met die storing te maken, ik kan het zo vaak als ik wil proberen maar het lukt gewoon niet! :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang heb je hem al?

Het beste antwoord

Bovenstaande antwoorden zijn niet correct. De storing van vorige week is inmiddels al opgelost. Als ik jou was zou ik anders de aanvragen even verwijderen en opnieuw proberen. Bij mij werkt alles weer prima sinds vorige week dus een storing kan het niet meer zijn.
Als dat ook niet werkt zou ik even langs de winkel gaan, want dan is er iets niet goed.
Je hoeft helemaal niets te downloaden, pingen zou vanzelf moeten gaan. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is al een tijdje een flinke storing bij BlackBerry die er onder andere voor zorgt dat de ping-functie het niet doet. Dit is vorige week vrij uitgebreid in het nieuws geweest. Ik heb nog nergens vernomen dat het probleem is opgelost, dus ik zou zeggen dat het nog steeds bij die storing ligt.

Mocht het nou zijn dat die storing alweer verholpen is (waar ik toch ergens wel vanuit ga), is het misschien verstandig om je telefoon even mee te nemen naar de winkel waar je hem gekocht hebt en daar te laten nakijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al 'lang', zelfs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een probleem met een core-switch. En de automatische backup-switch bleek de kapotte switch niet te kunnen overnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de opheldering! :) Dan blijf ik bij m'n laatste paar zinnen - als het niet werkt (en dat doet het al een tijd niet zo te horen), even langs de winkel. :)
Storing, was in het nieuws.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er was een storing van de blackberry over bijna de hele wereld, als het goed is doet je ping het soms wel en soms niet. ze zeggen dat het op 22 november helemaal verholpen is.