Werkt garage band ook op de ipad?

Ik wil heel graag garageband en aangezien mijn ouders een nieuwe laptop gaan kopen willen ze best wel een apple kopen zodat ik daarop op garage band kan. maa ze denken ook na over een ipad of ipad 2 en vroegen wat mij leuker lijkt. een ipad lijkt mij leuker maar alleen als je daar ook garage band op kan doen.

Toegevoegd na 34 minuten:
En werkt het ook op de iphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Garageband heeft een aparte app ontwikkeld voor de Ipad. Als je garageband voor op een MAC laptop koopt moet je er wel een apart aanschaffen voor de IPad.

Maar je kunt dus ook alleen garageband gebruiken op de Ipad, hoewel dit waarschijnlijk niet 100% hetzelfde is als het programma voor op de Mac.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie de links om beide versies te vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De app kost €3,99 voor de iPad, maar er zullen wel verschillen tussen de mogelijkheden zitten voor de iPad en een laptop van Apple. Er zit ook een groot prijsverschil tussen de iPad 2 (479 euro) en de MacBook Air (949 euro).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een grootverschil, ik heb Garageband op de iPad en het is echt anders dan op een Mac de mac is veel meer uitgebreider en je kunt veel meer, denk er maar eens goed over na, want ik vind €3.99 eigenlijk het niet waard..