Hoeveel GB geheugenkaart kan de Blackberry Bold 9780 aan?

Ik wil graag muziek erop afspelen en ben benieuwd wat voor geheugenkaart erop zou kunnen. Ik wil niet dat me BB er trager op word ofzo. (alvast bedankt!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb 8, is genoeg en wordt niet slomer ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Blackberry Bkld 9780 kan maximaal 32GB aan (volgens de handleiding).
Zelf zou ik kiezen voor 8GB. Dit is voor mij genoeg, en je telefoon wordt er niet trager van. Als je meer geheugen nodig hebt, zou je voor 16GB kunnen gaan. Maar ik zou niet groter gaan; veel telefoons gaan tot 16GB (voor als je later een ander mobiel koopt).

Toegevoegd na 2 dagen:
*Bkld = Bold