Hoe kan ik m'n iPod sneller maken?

M'n iPod touch 4 (8G) is de laatste tijd best traag. Komt dit door iOS 5.0 ofzo? Het is echt dat als ik een app sluit, en ik zie het homescreen, en dan sleep ik bijv. naar rechts op het scherm, en dan reageert hij 3 sec later. Als ik dan een app wil openen, reageert hij ook 3 sec later ofzo. Ik heb nu 94 apps, maar ik heb er meer dan 100 gehad en toen werd hij niet langzamer. Het is best irritant en ik zou graag een manier willen horen om hem sneller te maken.
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ermee in een F1 Auto zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga een leven zoeken

Het beste antwoord

waarschijnlijk heb je veel apps op de achtergrond draaien zonder dat je het door hebt
je moet dubbel op de home button duwen en je ziet dan alle draaiende apps je houd een app wat langer ingedrukt dat er bij al die apps links boven in die hoek ipv een kruisje een verkeersbordje krijgt dan kan je alle draaiende apps laten stoppend(ze worden dan niet gedeleted hoor)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je eerst een reservekopie maakt in iTunes, en hem daarna herstelt in iTunes. Dan wordt ie wel wat sneller!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb er dus net iOS 5 gedownload en sinds die tijd is hij erg sloom. Toen heeft ie toch ook een reservekopie gemaakt, iOS erop gezet en dan weer de reservekopie erop?