Iphone 4 scherm kapot, wat moet ik bestellen voor de reparatie?

Ik heb dus torx schroevendraaiers nodig speciaal van de iphone 4, en hoe zit het met het glas + touchscreen + LCD scherm? Zitten deze 3 altijd aan elkaar is het bijvoorbeeld mogelijk dat ik alleen het glas + touchscreen bestel? Of moet ik die altijd kopen met het LCD scherm erbij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoon 30 cm van de grond heb ik hem laten vallen op een tegel in de hoek van de iphone..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar zo'n klein rep winkeltje kost zo 30€ succes

Antwoorden (1)

Waarom ga je niet naar n telefoonwinkel en hem laten opsturen. Dat is veel.handigef

Toegevoegd na 24 seconden:
Handiger