Is het mogelijk om BBM te hebben op een iPhone?

Is het mogelijk om Blackberry Messenger te downloaden op je iPhone 4 via een jailbreak of komt er ooit legaal BBM op een iPhone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, hiervoor heb je blackberry enterprise server nodig. Dit is niet mogelijk op een iphone. Wel zit er in ios 5 standaard een soort bbm in: iMessage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is onmogelijk. Over de toekomst kan ik niks zeggen, m'n glazen bol is stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee kan echt niet het woord alleen zegt het al BLACKBERRY messenger dus niet in de appstore ofzo alleen voor blackberry's .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee en het komt er nooit. het is een service van Blackberry wat de blackberry telefoon juist sterk maakt. een bedrijf wil klanten en exclusief zijn. Kijk maar naar de huidige 'oorlog' tussen Apple en Samsung, die gsm ontwikkelaars willen elke vorm van concurrentie tegen gaan!