Hoe kan ik mijn Whatsapp-gesprek weer terug plaatsen tussen de andere gesprekken in mijn berichtentoepassing op de Blackberry?

Ik heb de 'Berichten' toepassing op mijn Blackberry Curve 8520 in gebruik zodat ik mijn Whatsapp, BBM en SMS berichten in 1 lijst heb. Nu heb ik laatst bij een van mijn Whatsapp gesprekken op Verwijderen gedrukt in een poging tot het verwijderen van een bericht.
Maar nu is in plaats van 1 bericht, het hele gesprek verwijderd uit die lijst. De toepassing van Whatsapp zelf laat het gesprek wel nog zien (incl. het betreffende bericht), maar nu moet ik dus via die toepassing bij het gesprek komen terwijl de rest van de berichten (incl. alle andere Whatsapp gesprekken) in die andere toepassing te vinden zijn.

Weet iemand hoe ik dit kan terugdraaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Sluit het what's app gesprek "in" de what's app applicatie. Voer evt je gesprek weer uit en als het goed is moet die er weer bij staan. Het probleem heb ik ook op mijn bb, maar heb daar geen last van. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja nu doet hij het weer! Wat een simpele oplossing eigenlijk ;d Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Klik in het beginscherm of in de map Instant Messaging op het pictogram BlackBerry Messenger.
Druk in het scherm met de contactpersonenlijst op de menutoets.
Klik op Opties.
Schakel het selectievakje Chatsessies weergeven in berichtentoepassing uit.
Druk op de menutoets.
Klik op Opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat over BBM, mijn vraag gaat over Whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat gaat over alle inkomende berichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij mij dan niet het geval :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dat is vreemd, je kunt namelijk via BBM , via mail en via berichten die berichten die toepassing aanvinken en hij zou dan ook je whatsapp en msn berichten moeten toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm lekker Nederlands weer, maar je begrijpt vast wat ik bedoel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja, naja bij mij haalt hij alleen de BBM berichten weg als ik die vink weghaal ;p en het vreemde is dat alle andere Whatsapp gesprekken er wel tussen staan maar 1 gesprek niet :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok probeer het eens andersom. Ga naar je berichten ( waar je ook je mail ontvangt dus) Ga op een willekeurige mail staan en klik dan op je bb toets. Kies dan de optie stel whatsapp-bericht op, kies dan de persoon waarvan je het bericht terug geplaatst wil hebben en typ iets tegen die persoon. Kijk daarna eens of je hem wel weer tussen je andere berichten hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha toevallig heb ik dat echt 1 min geleden getest maar hij doet het nog steeds niet! Ik zie ook op de Blackberry site dat met 'verwijderen' eigenlijk ook maar een bericht verwijderd hoort te worden maar bij mij doet hij vreemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan mis je waarschijnlijk toch ergens een stukje software nu. En om voor dat ene bericht helemaal opnieuw je software er op te zetten :-) Ik ben bang dat ik het dan verder niet voor je kan oplossen. Alle voor mij bekende opties hebben we geprobeerd nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naja evengoed bedankt! :)