Hoe werkt blackberry deskop?

Ik wil graag met mijn blackberry wifi uitzenden zodat ik ook op mijn ipod overal internet heb via mijn blackberry. Ik dacht dat dit wel zou lukken met de cd. Daar heb ik blackberry deskop mee geinstalleerd maar ik snap er weinig van. Kan iemand mij helpen. Al is het maar een kleine tip.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt wel je 3g internet gebruiken,maar via wifi gaat het niet.
Hoe je BB als modem gebruikt kun je hieronder lezen.

Verbinding maken met het internet met uw toestel als modem
Om deze taak te verrichten, moet u eerst de verbindingsinstellingen van uw modem instellen om een profiel te creëren.

Sluit uw BlackBerry®-toestel aan op uw computer.
Open de BlackBerry® Desktop Manager.
Klik op IP-modem.
Klik op Verbinding maken.
Start uw e-mailtoepassing om toegang tot uw berichten te krijgen of uw browser om toegang tot internet te krijgen.

De status van uw internetverbinding wordt onderaan links in het scherm weergegeven.
U kunt de verbinding beëindigen door op Verbinding verbreken te klikken in de sectie IP-modem van BlackBerry Desktop Manager. Als uw BlackBerry Desktop Manager reeds gesloten is, kunt u de verbinding ook beëindigen door op het pictogram Inbelverbinding in het meldingsvak van de taakbalk van Windows® te klikken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het niet maar het is wel wat ik bedoel. Want ik ontvang 3g en ik wil dat delen met mijn ipod. Misschien ietsje duidelijker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ok dat is duidelijk. Maar wifi is je draadloze verbinding die je thuis hebt en 3g is het internet van je eigen Blackberry en de laatste wil je dus verbinden als ik het goed begrijp, en zo als in mijn antwoord beschreven staat gebruik je je BB als modem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je ipod heb je een app nodig
PDAnet heet dat, deze download je op je pc en vanaf je pc met desktop manager zet je die op je BB en met die app kun je dan via bluetooth weer verbinding maken met je ipod en is je BB het modem. Best ingewikkeld nog ;-)
Hier kun je hem downloaden , moet je even kijken of je pc 32 of 64 bit is en die dan kiezen, http://junefabrics.com/blackberry/download.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt niet om van mijn blackberry een modem te maken want dat is wel wat ik precies bedoel.