Bekijk deze bron maar eens. Het is eigelijk alleen de hardware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil zit hem met name in de snelheid (s = speed).
Apple heeft de Apple A5 chip die in de Ipad 2 zit ook in de iPhone 4s verwerkt. Ook heeft de iPhone 4s meer intern geheugen waardoor alles nog soepeler verloopt. De camera is ook verandert, want die is van 5 naar 8 megapixel gegaan, wat heel veel betere foto's geeft, Apple heeft de sluitertijd verhoogt en heeft ook de filmpjes beter gemaakt door van 720p naar 1080p gaan. Filmpjes kijken word ook gemakkelijker en de batterij is ook een heel klein beetje verbeterd, maar niet veel. Er zit op de iphone 4s ook siri, dat is met behulp van je stem applicaties openen en sms'jes voor te lezen. Er komt ook meer opslag ruimte op de iPhone 4s.
Dit zijn de verschillen tussen de iPhone en de iPhone 4s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4S staat voor 4Steve :)