Er bestaan veel versies van de iPod Touch: 8 GB, 16 GB, 32 GB, 64 GB. Wat is hier nu het verschil van?

Zie vraag hierboven!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het verschil is het geheugen dus meer geheugen = meer apps/liedjes/foto's/films maar ook duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht dat er ook een verschil was qua generatie, maar blijkbaar is dat niet zo.

Andere antwoorden (3)

Het geheugen.

Een gigabyte, afgekort GB, is een eenheid van informatie. Deze term is niet eenduidig bepaald. Volgens het standaard internationale SI-stelsel betekent "giga" 1 miljard; volgens deze definitie is 1 GB gelijk aan 1.000.000.000 bytes of 109 bytes. Deze definitie is vergelijkbaar met "1 gigahertz" = 1 miljard hertz. De meest algemeen gebruikte betekenis wat RAM betreft is de binaire vorm. Volgens deze definitie is een gigabyte 1.073.741.824 bytes, 10243 of 230 bytes, oftewel 7% meer dan de eerste definitie. Vanwege het conflict van deze twee definities van gigabyte is het advies van de International Electrotechnical Commission om de aanduiding gibibyte, afgekort GiB, te gebruiken om te verwijzen naar 1.073.741.824 bytes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16 gb bestaat niet meer maar het verschil is dat je met 8 GB minder liedjes App's en foto's kan zetten dan met b.v 32 of 64 GB
64 is trouwens wel heel veel als je er een wild kopen dan zou ik 32 of 8 doen ik heb zelf 8 en ben nog niet in de problemen gekomen qua geheugen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe meer gb hoe meer geheugen