geschiedenis op je bb hoe verwijderen?

Ik weet wel hoe je geschiedenis kan verwijderen op je bb.. maar als ik iets wil intypen wat bijv begint met een g .. komen er allerlei sites die ik ooit een keer heb bezocht . die ik toen die tijd wel had verwijdert in me geschiedenis maar het blijft staan? weet iemand hoe je dit kan verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alt ingedrukt houden en dan typ je:: lg lg
En dan logboek wissen, probeer dat eens, en anders: ga naar je internet, opties, en dan je hele geschiedenis wissen incl cookies enzo. Probeer t eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje !!

Andere antwoorden (2)

Ik heb hetzelfde probleem (Nouja niet echt probleem maarja) volgens mij kan het niet

Toegevoegd na 25 seconden:
Maar het is wel een goeie vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je de geschiedenis op je internet bedoeld?

Zoja: Je klikt op het 'menu'-knopje, scrollt dan naar 'opties', klikt daarop, en ga naar 'cachebewerkingen' en dan alles verwijderen!