Wat is dit word heletijd gebeld ? ( zie uitleg )

Ik word heletijd door een onbekend nummer gebeld en dan krijg ik voicemail en dan word ik weer gebeld heb nu maar opgenomen en het ging zo met zo een computer stem ding u word zo doorverbonden u word ogenblikkelijk doorverbonden u word nu doorverbonden ? wat the fuck is dit ? het is zwaar irritant wat kan ik eraan doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet opnemen,ik neem nooit op als er onbekend of anoniem staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet altijd slecht als ze anoniem bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel toevallig de laatste dagen ook, heb dit wel zo'n 8x per dag! En ik krijg ook dat bandje! Vaag Zeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo irritant dat je telkens word gebeld :S

Antwoorden (4)

Negeren, de telefoon niet opnemen als je vermoed dat het weer raak is. Als je toch opneemt meteen ophangen en je nooit door laten verbinden, anders verbinden ze je door naar dure nummers en lopen de criminelen (financieel) binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet opnemen en in je gefilterde box zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe ik doe ik dat ? als het onbekend is :S
provider bellen die kunnen het nummer wel zien en eventueel blokkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een nieuw nummer? Want ik had dat ook dat ik gebeld werd door iemand die ik niet kende. Dat was waarschijnlijk iemand die dacht dat hij iemand anders belde, want hij sprak steeds mijn voicemail in xD