Ik heb een blackberry curve 8520. Hij was van Hi maar heb m simlock vrij laten maken. Heb verbinding met wifi thuis maar kan er niet op, wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik heb dezelfde gsm, ik heb wifi en ik kan WEL op internet.
misschien moet je eens goed gaan zoeken bij ' WI-FI netwerk instellen ' , daar bij 'verbindingen beheren'.
Succes !

ps: kun jij op BlackBerry app world ? Ik niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het zelf niet, ik heb ooit gehoord dat je een abonnement ervoor nodig hebt of zo, maar ik weet niet of dat waar is..
Even naar de klantenservice bellen (van hi, kpn, vodafone, maakt niet uit het gaat om dezelfde mobiel. Of ff je wifi opnieuw op je blackberry zetten.