Hoe verwijder ik de simlock op mijn ipad?

Ik heb mn ipad uitgezet en toen ik hem aanzette vroeg hij om mijn simlock te ontgrendelen en moet ik een pincode geven? Waarom en waar vind ik mijn pincode? Heb ipad2 met 3g en simkaart. In belgie gekocht en gebruikt. Danku!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je moet de pincode van de simkaart ingeven, net als bij een telefoon.
Die kun je vinden in het pakketje met boekje dat als het goed is bij je simkaart zat. Daar staat altijd de pin en puk op.
Ritsuka
12 jaar geleden
en anders kan je een nieuwe simkaart kopen als je dat boekje echt niet vindt of... je moet een puc code hebben