Volgens mij rond de 6% en dalende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt ook aam welle doelgroep u bedoelt, want bij de jongeren ligt het hoog rond de 75% bij de tieners, en bij de ouderen een stuk lager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk zo de laatste tijd rond de 70 80. Procent
Ik heb zelf ook een blackberry
Wie niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dAt ook een telefoon bij ons heeft iedereen ik denk 9 van de 10 een bb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie niet? Mensen die hun geld besteden aan een goeie telefoon.
Ik hoorde laatst iets meer dan 10% maar ik weet het niet zeker