Als ik op internet ga op mijn nokia met wi-fi gaat mijn beltegoed op, hoe zorg ik er voor dat dit niet gebeurd?

kan ik zeg maar alleen whatsapp berichten enz. ontvangen als ik met wi-fi verbonden ben en dat er dan geen btg wort afgeschreven en op snaptu gaan en internet enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heeft jouw telefoon een optie om "3g" uit te schakelen? Of iets met "mobiele netwerken"? Zo ja, schakel dat dan uit.

Want het kost alleen beltegoed als je met 3g op het internet gaat, wi-fi niet. Dus waarschijnlijk heb je dan zowel 3g als wi-fi ingeschakeld, maar gebruik je 3g.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga naar instellingen dan naar connectiviteit en dan naar netwerk en dan klik ik op netwerkmodus dan zie ik staan
-dual mode
-UMTS
-GSM
heeft het misschien daar iets mee te maken ?