kan ik muziek van youtube rechtstreeks op mijn mobiel downloaden?

k wil niet telkens mijn sd kaart uit mijn mobiel halen om die bestanden over te zetten. Dus kan ik via mijn mobiel muziek van youtube downloaden?
en zo ja, Hoe dan?
(ik heb natuurlijk gewoon wifi)
gr

Toegevoegd na 37 seconden:
Ik heb een android smartphone van garmin...
is ook wel handig om te weten;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
61.6K

Antwoorden (3)

Het is niet direct te downloaden. Maar je kan wel gebruik maken van een recorder functie, al werkt dat met de moderne besturingssystemen niet zo geweldig om op dezelfde computer af te spelen alsook op te nemen. In dat laatste geval sluit je de hooftelefoonuitgang van de computer aan op een geluidsingang, het juiste nummer via Youtube selecteren, en dan opnemen in elk gewenst formaat wat maar ondersteund wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het kost geld
het is direct te downloaden ik doe het zelf ook
stap 1 download de app TubeMate
stap 2 voer de titel van liedje etc. in
stap 3 downloaden maar.

-na de download staat het gewoon in je muziekbibliotheek-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan app niet downloaden omdat hij zecht dat de app van de appmarkt af is :S
Zijn er meer opties??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kan je eventueel zoeken in de market naar mp3 music downloader maar dat gaat niet via youtube
Ja dat kan met youtube muzic app op google play
Of je gaat op inteenet zoek je videoder en douwnladen
Met youtube muzik kan je muzik dovnloaden op app. Veevijder je app dan alles gaat weg
Muzik douwnladen met videoder blijft op je telefoon ook als je app wil vervijderen