wat is doet Roaming op de gsm?

ik heb een HTC Sensation en ik kan dan Roaming aan of uit zetten maar wat is Roaming nou ik heb het meestal uit staan want ik zie het nut er niet van in...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Roaming is gebruik in het buitenland of een andere provider.
Als je in het buitenland zit, gebruik je een andere provider en dat is roaming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je roaming uit hebt staan kun je niet op internet in 't buitenland. als je roaming aan hebt staan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en stel nou voor je hebt Roaming aan staan en je mobiel internet is uit maakt die dan als nog gebruik van het internet in het buitenland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of net andersom xD