Weet iemand een goede app voor bij het hardlopen?

Een app die het aantal kilometers, tijd en calorieen bij houd zou fijn zijn! Betaald maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je hebt die nike app maar daar moet je zon sensor in je schoen voor hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runkeeper bevalt me prima

Antwoorden (5)

Runkeeper kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Dit is een goede.
Endomondo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nike+ gps houd je route, km, kcal en ronde tijden bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid Runstar -maar voor zover ik weet is deze alleen nog als Android verkrijgbaar.
Eerder had ik de app van Mapmyrun, maar als ik de resultaten wilde opslaan kreeg ik altijd een foutmelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cardiotrainer is een heel mooie, ik vind hem sterker dan runkeeper.