Wat is het verschil tussen een duurdere iPad 2 en een goedkopere? (zie uitleg)

Er bestaan allemaal iPads met een bepaald geheugen. Maar wat betekent het als er bijstaat: +3G??
Wat betekent het en wat heb je er aan? Is het het volgens jou waard om er meer voor te betalen dan zo'n gewone Ipad 2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

3g betekend dat je er een simkaart in kunt doen, niet om mee te bellen maar voor een speciaal ipad abbonnement:
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/RAPRD/T-Mobile-Micro-Sim-Only-Prepaid-internet/soppdkso.html?ab_agid=400

als je al een goede telefoon met 3g hebt raad ik je 3g nemen af, het kost meer per maand en met mijn eigen heb ik het idee dat je hem meestal gebruikt op wifi points, thuis.

en als je hem voor werk gebruikt heb je op je werk meestal wel wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ipad 1 heeft geen camera, Ipad 2 wel en 3G is snel internet, Ipad 1 heeft 2G (GPRS) Dat is slomer. Als je er veel gebruik van maakt en veel internet gebruikt enzo kun je beter Ipad 2 kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPad 1 heeft geen camera.

En met 3G kun je een sim-kaart in je iPad doen zodat je mobiel internet hebt (dus overal)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de iPad 2 met alleen wifi en je hebt de iPad 2 met Wifi en 3G.
Dan heb je ook nog met meer en minder geheugen.

De goedkoopste iPad 2 is 16 gb met alleen wifi.
Dat betekent dat je alleen op internet Kunt als er wifi is, de meeste mensen hebben dat thuis en veel restaurants enzo hebben dat tegenwoordig ook.
Zit er 3G op dan is de iPad duurder, maar dan kan je altijd overal op internet, mits je daar een abonnement voor hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb de iPad 2 16 gb met alleen wifi en ik vind dat voldoende, maar gebruik je hem bijv vaak om te werken en wil je onderweg mailen en op internet kan je beter die met 3G nemen, zodat je niet afhankelijk bent van wifi spots.