Ik heb zowel een Samsung Galaxy Gio als een Galaxy S plus. Van mijn S plus is de lader stuk. Kan ik de lader van de Gio ook voor de S plus gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als het goed is wel. Als het maar micro usb is. Volgens mij moet elke fabrikant dat tegenwoordig verplicht leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig hebben veel telefoons allemaal dezelfde mini-USB aansluiting voor laden en data-uitwisseling.
Daardoor kun je ook de adapter van een willekeurig ander toestel gebruiken om te laden.
Alle USB-adapters geven 5 V, net als de aansluiting van een computer trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt inderdaad de lader van de Galaxy Gio gebruiken om de Galaxy S Plus mee op te laden.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het de zelfde vorm heeft kan dat prima