Hoe kan ik filmen met vol beeld op me HTC Desire S ?

Ik film veel met me HTC Desire S .
Met de instelling HD 720P 1280 X 720.

Mijn probleem is dat als ik de video heb gemaakt
en bewerkt er zwarte balken langs de video staan
(Ik bedoel dat ik dan geen vol beeld heb op me pc)

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb wat extra vragen gesteld

Antwoorden (2)

Il weet niet welk videobewerkingsprogramma je gebruikt, maar heb je daar in je nieuwe project wel het juiste beeldformaat gekozen. Wanneer je daar voor een 4:3 formaat kiest, heb je toch zwarte balken boven em onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem ligt niet bij HTC, maar bij de bewerking. Waarschijnlijk heb je een verkeerde instelling gebruikt en naar een verkeerd formaat geconverteerd. Zien personen er nu ook smaller uit dan dat ze horen?

Het kan ook zijn dat de speler zo staat dat hij pixel voor pixel laat zien, dat betekent dat als je beeld groter is dan 1280x720 je overal zwarte randen krijgt. Er wordt als het ware niet opgeschaald.

Hoe dan ook ligt het niet aan je HTC.

Toegevoegd na 15 uur:
Welke verhouding heeft je beeldscherm van je pc?
16:9
16:10
4:3

Wanneer zie je de zwarte balken(programma)
Waar zitten de balken?
Ziet alles er verder wel natuurlijk uit? Dus geen dikke/dunnere mensen dan je zou verwachten?
Kan je misschien een tekening maken van hoe het frame tot je beeldscherm verhoudt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het alleen in inch en dat is 15.6 inch De balken zitten aan de zijkant.
Nee alles ziet er normaal uit. Dat laatste snap ik niet helemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je een foto maken van het je beeldscherm als je je filmpje afspeelt? En in welke speler speel je het af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en uploaden bij je vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Film je wel liggend en niet staand?