Kun je ergens anders behalve de AppStore terugvinden welke apps je allemaal aangeschaft hebt??

Mijn iPhone heeft een reboot gehad waardoor ik alle apps op opnieuw moet installeren via mijn laptop. Alleen is mijn laptop opgestuurd voor reparatie waardoor ik dus niet precies weet welke apps ik allemaal heb in de afgelopen tijd heb aangeschaft.

Nou kan ik ze wel weer zelf allemaal opnieuw gaan installeren via de AppStore maar ik vroeg me af of ik ergens een of andere lijst kan terugvinden waar ik alles aangeschaft heb behalve de AppStore zelf dan die ik nu niet meer binnen handbereik heb.

Ik hoop dat je me kan helpen en dat mijn vraag duidelijk genoeg gesteld is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat niet. Je kunt alleen in de appstore alles opzoeken. Volgens mij kun je wel op een andere pc de appstore installeren en dan je inlognaam e.d. gebruiken om het zo alsnog voor elkaar te krijgen zonder te wachten.