Nee, wel 7 beta versies. De officiële versie komt rond oktober. Ze schatten gelijk naar de Release van de IPhone 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, wel enkele bètaversies die enkel beschikbaar zijn voor ontwikkelaars.
Verwacht wordt dat hij uitkomt rond oktober, wanneer hij uit is zie je dat in iTunes, dan zegt hij dat er een update beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt die beta's ook gewoon downloaden als je geen ontwikkelaar bent, met hulp van een jailbreak (anders kom je niet door een check heen, en verloopt de beta ook) Zo draai ik nu iOs 5 beta 6. Ik heb Wi-Fi sync, Notification Center... Alles.