Als je van 3D telefoons vermoeide ogen krijgt kan je dan ook beter slapen?

Mischien een beetje rare vraag maar ik wil sirieus antwoord

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel dus dat als je in de avond gaat gamen op je 3d telefoon of je dan goed kan slapen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat hoeft niet per direct. Je word natuurlijk wel moeier van 3D beeld. Omdat het veel meer moeite kost. Ik neem aan dat het over de LG optimus 3D gaat? Ik denk niet dat je door z'n klein stukje 3D sneller in slaap valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de galaxy plus :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat om de galaxy s plus.
maar bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Je zult wel eerder in slaap vallen vanwege de vermoeide ogen, maar dat houdt niet in dat je ook gelijk beter slaapt. Eerder niet zelfs, omdat je lichaam buiten je normale rust ook nog voor je ogen moet zorgen en je hersens de game-impulsen moet verwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blauw kunstmatig licht van beeldschermen is beslist niet goed voor de slaap, inspanning voor het slapen gaan eigenlijk ook niet. Incidenteel kan je beter slapen na kortdurende inspanning en het leegmaken van de geest, ik luister graag nog even naar de MP3 speler. Het kan je dus wel helpen. Echt moe zijn is natuurlijk beter als ergens van willen uitrusten. Op de langere termijn ben je het beste gediend met rust en gedimd licht voor het slapen gaan. Een beker warme melk met anijsblokjes of "slaapthee" is zeer bevorderlijk. Drink in de - voorgaande dagen - geen koffie. Mis je toch het echte gevoel dat de slaap komt wanneer je wat ouder wordt? Overweeg dan de mogelijkheid om van die kleine (500) Melatonine (slaaphormoon) zuigtabletjes te nemen, die zijn voor volwassenen te koop bij iedere drogist. Oudere mensen, vanaf 18 jaar eigenlijk, hebben steeds minder van dit hormoon. Je weet dan weer dat het lichaam voor de slaap zorgt en niet de geest.