Hoe doe ik privacyblokkering op mijn HTC HD2?

Ik wil graag een privacyblokkering op mijn berichten en afbeeldingen zodat niet zomaar iedereen in mijn documenten kan. Ik heb laatst de HTC HD2 gekocht en ik ben nog steeds aan het uitvogelen hoe ik dit moet doen.
Weet iemand van jullie dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet zeker of het kan zoals jij zegt, misschien met een app. Je kunt bij instellingen>beveiliging wel iets instellen van een soort toetsenblokkering. Dan moet je een figuur tekenen om te ontgrendelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo, ik heb ook een htc hd2, maar ik heb de bootloader open gezet zodat ik android erop kon zetten. dit OS werkt veel beter dan windows 6.5. ik raad je aan dat ook te doen, dan ben je ook van de privacyblokkering af