Hele goeie smartphone voor 220 euro?

Het moet de volgende dingen hebben:

-Full Touch
-Ong zo groot als iPhone
-Wifi
-Android 2.2 of hoger.
-Multi Touch
-gyro sensor voor beweging en draaien van phone.
-goede processor voor games en apps.
-Mooi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Galaxy ace komt het dichtst on de buurt denk ik. Al is die wel iets duurder als 220. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi daar heb ik van gehoord maar mensen zeggen te plastic wat bedoelen ze daarmee kun je een voorbeeld geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy ace: 200.- euro bij ben.nl
Ik zweer bij IPhone ,misschien een 3gs prima ding . kosten ?ja bij een abonnement 30€of zo , altijd overal accessoire 's maar het blijft persoonlijk .succes Ps het blijft altijd leuk weer iets nieuws !