Mijn iphone zijn glas is kapot waar kan ik hem repareren?

Een vriend van me heeft zijn 3gs laten vallen toen die op de fiets aan het smsen was en er zit een barst in de linkerhoek maar hij doet het nog wel dus alleen de bovenste laag is kapot weet iemand een goed adres of kan je het zelf doen?

Toegevoegd na 9 minuten:
hij is gewoon van tmobile

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Al je een handige knutselaar bent, is het zelf te vervangen, en dat is aanzienlijk goedkoper dan bij Apple.
Koop een nieuw display via Ebay.com, kost je 80 à 90 dollar.
(zoeken op 3GS Display).
Hier een goede gebruiksaanwijzing om dit precieze werkje uit te voeren:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.iphonereparatie.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de winkel eens waar hij is gekocht,of neem anders contact op met de fabrikant/importeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 dagen is snel vind ik. Ik ben ooit bijna 3 weken lang mijn telefoon kwijt geweest. Al 10 dagen te lang is kan je altijd een nieuwe kopen...