Hoe kan ik mijn email instellen van kpn op mijn mobiel samsung galaxy s?

bij email instellen voer ik emailadres en wachtwoord in. Dan gaat hij de serverinstellingen controleren maar zegt dan verificatiemethoden worden niet ondersteund door de server. Handmatig instellen lukt ook niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik voer bij pop3 server pop.planet.nl in maar geeft aan dat hij geen verbinding met de server kan maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Welke e-mail wil je instellen? Als het zoiets als G-mail of hotmail is dien je eerst via het internet de pop3 en smtp op te zoeken van deze providers en deze in te voeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
email instellen voor kpn. Deze mail heb ik wel op mijn pc, voor gmail en hotmail is het wel gelukt op mijn mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type dan ens in op google pop3 KPN je zult dan diverse mogelijkheden tegen komen (Kpn heeft meerdere ingangen) en je moet dan even kijken welke je nodig hebt daarnaast dien je hier (meestal ook) nog de pop3 en smtp port intestellen bij extra instellingen.