weet er iemand hoe ik mijn ipod touch 4g terug kan jailbreaken ?, lees extra uitleg , danku alvast.

ik had dus men ipod touch 4g gejailbreakt met greenpoisn , daarna had ik hem gereset en moest ik hem dus opnieuw jalbreaken , maar nu lukt het niet meer als je naar de filmpjes kijkt van greenpoisn zieje dat er bij de jailbreak op het einde er altijd zo een witte tekst op komt en bij die tekst loopt hij vast , kan iemand me helpen ??? DANKUUUUU

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik je wel de goeie firmware misschien ligt het daaraan en volg de aanwijzingen nauwkeurig kijk ook naar de reacties soms helpt het als je je firmware aangeeft kan ik je misschien beter helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar jailbreakme.com via je ipod