hoe voorkom ik dat ik ongewild screencaptures maak op mijn galaxy mini?

ik maak per ongeluk screencaptures.
Als ik weet wat ik fout doe en welke toets/beweging het is zou ik dat heel fijn vinden.

Ik heb nu 13 screencaptures en geen flauw idee hoe dat kan....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

wat je doet is:

Je klikt eerst op de "vorige" knop en daarna op de "home" knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dank je wel! t klopt inderdaad. Nu kan ik erop letten dat ik dat in de hand houd ;)

Andere antwoorden (1)

Als het goed is gaat dat via de back toets en de power butten tegelijk, probeer dat te voorkomen, en verwijder desnoods om de paar dagen/weken je screencaptures.