Meestal is je garantie 2 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
garantie is 1 jaar. Je kunt een jaar bijkopen bij Apple.
Ja, mits je nog in de garantieperiode zit valt dit eronder. Je kunt het beste terug gaan naar de winkel met je garantiebewijs (vaak je aankoopbon) en zij sturen hem dan op naar de reperateur. Bij de aanschaf van een product zit et vaak bij de gebruiksaanwijzing ook een papier met de garantievoorwaarden. Die kun je ook eens doorlezen of je nog recht hebt op garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal 1 jaar, soms ook 2 jaar. Vaak helpt het om hem aan iTunes te pluggen. Anders zou je ongeveer 10 sec de thuis knop en vergrendel knop kunnen indrukken en dan 20 sec alleen nog maar de thuis knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, standaard 1 jaar van Apple, je kunt een jaar fabrieksgarantie bijkopen. Daarnaast kan je de winkelier aanspreken als je apparaat binnen korte tijd kapot gaat. De economische levensduur van een ipod is langer dan een jaar, dus als je garantie van Apple na een jaar is afgelopen kan je nog altijd de winkelier aanspreken.
Garantie tijd 1 jaar en valt er volgens mij wel onder