Is whatsapp gratis voor BlackBerry ?

Ik heb een BlackBerry curve 8520. Als ik Whatsapp heb gedownload en wil gebruiken moet ik me nummer invullen om Whatsapp te activeren,
Maar bij sommige mensen hoor ik dat ze het gratis kunnen gebruiken (Dus zonder activatie)
Hoezo moet ik dan activeren en andere niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Iedereen moet hem activeren. Degene die niet hoeven te activeren hebben hem al eens op hun huidige op vorige telefoon gehad met hetzelfde telefoonnummer. Verder is het gebruik helemaal gratis als je gewoon een internet bundel hebt of via wifi verbonden bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is gratis je moet je NR invullen zodat je de bereikbaar kunt worden er zijn verder geen kosten er aan zover ik het weet wel moet je een internet abine ent hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij staat er als ik me nummer heb ingevuld.
Dat ze me een smsje sturen. Maar dan staat er dat ik geen genoeg beltengoed heb (Wat ook klopt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel internet op je mobiel ?? Het werkt namelijk wel met internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb internet van hi op me BlackBerry.
Volgens mij moet je sowieso activeren. Dit activeren kost eenmalig een euro of zo. Verder kost het alleen data, wat heel duur kan zijn als je hiervoor geen abonnement of bundel hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het nummer invoeren moet iedereen (Dus mensen die zeggen dat niet te hoeven, klopt niet). Dit is puur om het abonnement aan jouw nummer vast te maken.

Als het goed is, is Whatsapp het eerste jaar gratis en daarna 1.99 per jaar (niks dus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een jaar vragen ze 2 euro per jaar alleen dit kan je dan nog weigeren