Ik zou het niet zo snel weten.
Maar je zult he vast wel terug kunnen vinden op het internet, toestellen vergelijken en je weet het direkt :)

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een aantal verschillen
De 8520 heeft een 512 Mhz processor en de 9300 heeft een 624 Mhz processor. De 9300 heeft 3G internet wat sneller is dan de gprs en edge verbinding van de 8520.
De 9300 heeft een ingebouwde gps antenne. De bluetooth versie is anders 2.0 voor de 8520 en 2.1 voor de 9300 en dan is er nog een prijs verschil. De 9300 is ietsje duurder,maar dan ook meer kwaliteit voor je geld.