Waar kan ik een updated copy van de android market downloaden?

Ik heb iclone voor mijn htc gedownload (iphone thema) en als ik die dan selecteer staat er please download an updated copy grim thee android market waar kan ik dit doen of wat kan ik er aan doen dat iclone hey wel doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb hem destijds via android world gedaan maar weet niet of die voor die voor jou telefoon werkt.
Anders zou je jou vraag eens op het forum van androidworld moeten plaatsen.