wat is een goed mooi iPhone 4 riemtasje?

ik zoek een mooi stevig riemtasje voor mijn iphone 4 waar missch

Toegevoegd na 36 seconden:
* ik zoek een mooi stevig riemtasje voor mijn iphone 4 waar misschien ook nog mijn oortjes bij passen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan je adviseren om echt een tasje/hoesje te kopen en geen omhulsel want dit werkt vaak niet goed en verkloot het deaign van je iphone.. Voor een hoesje kun je op de lokale markt kijken die hebben vaak vele soorten en maten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Plek voor je oortjes zie je niet vaak bij tasjes met riemclip. Griffin heeft een riemclip in hun assortiment waar je naar zou kunnen kijken maar deze heeft helaas geen ruimte voor je oordopjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb nergens gezegd dat ik een riemclip wou. aleen maar een dingetje die om mijn riem past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, was even behulpzaam en dacht je op weg te helpen. Zoek je een hoesje met een lus waar je riem doorheen kan?