Wat betekenen deze blackberry iconen?

1. Er staat een vogeltje van twitter boven in het scherm, maar er is niets aan de hand ofzo op twitter zelf?
2. Het is een wereldbol witte randen en oranje/goud gekleurd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wellicht dat er een update beschikbaar is van Twitter in de appworld, dat wereldbolletje staat daar volgens mij mee in verband?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het vogeltje is er omdat je dan weet dat je online op twitter bent, en de wereldbol omdat je dan op het betaalde internet zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Twitter icoon is als iemand heeft gereplyt naar jouw.
2. Heb ik nog nooit op mijn bb gezien